SuperStar 2015 – 1.díl má na svém kontě nejmenší sledovanost v historii


SuperStar 2015 1.díl sledovanost 30.8.2015

SuperStar 2015 1.díl sledovanost 30.8.2015

Ilustrační foto, zdroj: Dollar Photo club

Včera jsme mohli vidět vůbec 1.díl nové čtvrté série federativní verze pěvecké show Česko Slovenská SuperStar 2015. Televize Nova a Markíza se na letošní ročník dlouho připravovaly. Oznámení o nové sérii proběhlo již v listopadu minulého roku, dnešní den tak byl velmi důležitý pro obě televize. Dnes totiž byly zveřejněny první výsledky sledovanosti.

Pojďme se podívat, jak si nová SuperStar 2015 vlastně včera vedla. Sledovanost opět rozdělíme tradičně na českou a slovenskou. Začněme tedy tou českou.

SuperStar 2015 – 1.díl – Sledovanost v Česku (30.8.2015)

Ačkoliv včerejší první díl sledovalo v Česku pouze 760 000 diváků a show se celkově dostala až na třetí místo v porovnání s konkurencí, televizi Nova se podařilo se SuperStar vyhrát u mladých diváků. Tato cílová skupina (mladí diváci) jsou totiž hlavní cílovou skupinou komerčních televizí, z toho důvodu je vždy velmi důležité, jak si show vede právě u mladých a SuperStar 2015 včera u nich vyhrála (28%). Zdroj výsledků je český mediální server Mediaguru.cz

superstar-2015-sledovanost-cesko

Pro porovnání s předcházejícími ročníky přinášíme výsledky sledovanosti v Česku u prvních dílů předchozích třech sérií:

1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 1 610 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 928 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 1 002 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 760 000 diváků

SuperStar 2015 – 1.díl – Sledovanost na Slovensku (30.8.2015)

Na Slovensku si vždy reality show vedou lépe než v Česku. To stejné platilo i pro letošní SuperStar 2015. Ta včera zvítězila na samé čáře u mladých diváků a televize Markíza se tak stala se SuperStar leaderem večera v hlavní cílové skupině.

superstar-2015-markiza-sledovanost

Zdroj dat: strategie.hnonline.sk

I zde se ovšem jedná o nejnižší start v historii této federativní pěvecké soutěže:

1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 940 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 890 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 860 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 496 000 diváků

Celková sledovanost Česko + Slovensko

1.série – Česko Slovenská SuperStar 2009 – 1.díl – 6.září 2009 – 2 500 000 diváků
2.série – Česko Slovenská SuperStar 2011 – 1.díl – 20.února 2011 – 1 820 000 diváků
3.série – Česko Slovenská SuperStar 2013 – 1.díl – 10.února 2013 – 1 860 000 diváků
4.série – Česko Slovenská SuperStar 2015 – 1.díl – 30.srpna 2015 – 1 260 000 diváků

Jak můžeme vidět, tak i letošní sledovanost Česko Slovenské SuperStar následuje televizní trend, kdy se s každou další sérii sledovanost dané reality show snižuje. Uvidíme, jak si povede 2.díl příští týden, během kterého již definitivně bude zakončena sezóna dovolených a televizní diváci se tak pomalu začnou vracet ke svým televizním obrazovkám.

Pro porovnání ještě dáváme výsledky prvních dílů alternativní show Hlas Česko Slovenska, která zatím měla v Česku a na Slovensku dvě série a průběžně se se SuperStar střídá.

Hlas Česko Slovenska – sledovanost prvních dílů

1.série – 1.díl – 12. února 2012 – Česko: 1 534 000 diváků, Slovensko: 923 000 diváků
2. série – 1.díl – 5. března 2014 – Česko: 797 000 diváků, Slovensko: 648 000 diváků


.

Napsat komentář

Nejsi spam? :) Spočítej prosím: Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací

Více informací o tom, jak společnost Google využívá soubory cookie, najdete ve článku zde.

Zavřít