SuperStar 2015 – Jak dopadly SuperVýběry v divácké sledovanosti?


superstar-2015-supervyber-sledovanost-tv-nova-markiza.jpg

superstar-2015-supervyber-sledovanost-tv-nova-markiza.jpg

Foto: Dollar Photo Club

Máme za sebou druhou fázi pěvecké show SuperStar 2015, ve které jsme mohli sledovat postup dvaceti nejlepších zpěváků a zpěvaček do semifinálových přímých přenosů, které startují už tuto neděli.

Před SuperVýběry jsme mohli sledovat pět epizod veřejných castingů, jejíž televizní sledovanost jsme shrnuli v článku zde pro Českou republiku, a zde pro Slovenskou republiku. Jelikož tedy nyní máme za sebou v pořadí druhou etapu SuperStar 2015 – tedy SuperVýběry, je opět čas podívat se, zda se sledovanost oproti castingům zvýšila, snížila či byla stejná.

Sledovanost SuperVýběry – Česká republika

1.SuperVýběr – 4.10.2015 – 909 000 diváků (vítězství v cílové skupině mladých – 31%, druhé místo Vinaři s 19%)
2.SuperVýběr – 11.10.2015 – 897 000 diváků (vítězství v cílové skupině mladých – 30%, druhé místo Četnické humoresky s 19%)

Průměrná sledovanost: 903 000 diváků
Průměrný podíl mladých: 30,5%.

Jen pro porovnání, průměrná sledovanost veřejných castingů (1 až 5.díl) měl průměrnou sledovanost v České republice 811 000 diváků s podílem mladých 26%. Můžeme tedy vidět, že jak jde show kupředu, sledovanost se s druhou fázi SuperStar 2015 zvýšila, a to až o 100 000 diváků! Podíl mladých se zvýšil o cca 5%. To je velká změna oproti historii, kdy diváci dávali tehdy přednost spíše castingům než pozdějším vyřazovacím dílům.

Sledovanost SuperVýběry – Slovensko

1.SuperVýběr – 4.10.2015 – 465 000 diváků (vítězství v cílové skupině mladých – 30,9%, druhé místo V sedmém nebi s 21,4%)
2.SuperVýběr – 11.10.2015 – 495 000 diváků (vítězství v cílové skupině mladých – 31,2%, druhé místo V sedmém nebi s 21,7%)

Průměrná sledovanost: 480 000 diváků
Průměrný podíl diváků: 31,05%

Oproti České republice se na Slovensku sledovanost SuperVýběrů Česko Slovenské SuperStar 2015 příliš nezvýšila. Vlastně zůstala takřka stejná. Pro porovnání veřejné castingy sledovalo průměrně 487 000 diváků. Co se ale zvýšil byl podíl mladých diváků, který se z castingových 29,54% zvýšil na „supervýběrových“ 31,05%. Alespoň jedna příznivá zpráva pro Slovensko.

Už od neděle začnou přímé přenosy. Bude velmi zajímavé sledovat zda se zachová trend z minulých sérií Superstar, kdy přímé přenosy oproti castingům příliš natáhly k televizním obrazovkám. Uvidíme, jak to bude letos.

One comment

  1. Anonym napsal:

    štěpán to dá

Napsat komentář

Nejsi spam? :) Spočítej prosím: Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte. Více informací

Více informací o tom, jak společnost Google využívá soubory cookie, najdete ve článku zde.

Zavřít